niedziela, 8 marca 2015

Idzie wiosna, więc wiosennie...

Wiosna coraz bliżej i powoli już czuć ją po wyjściu na dwór...byliśmy nawet na poszukiwaniu pierwszych kwiatków, które zakończyło się sukcesem :)
 
A tymczasem w mojej małej fabryce wiosnę czuć już pełną parą... Moja głowa jest pełna pomysłów...niesamowite jak wyobraźnia może zacząć działać. Szkoda tylko, że czasu tak mało...
 
Pierwsze wiosenne prace to drewniany świecznik z żonkilami oraz podkładki pod kubki z takim samym motywem.
 
 
Świecznik pomalowałam na biało, nakleiłam serwetki, na górze namalowałam żółte kropeczki i polakierowałam kilka razy lakierem akrylowym. Jest to bardzo szybkie i proste wykonanie, a może stanowić piękną ozdobę na wielkanocnym stole i nie tylko.



 
Podkładki pod kubek również pomalowałam na biało, nakleiłam serwetkę i żeby nie było zbyt żółto dodałam zielone kropki.

A tak mniej wiosennie zrobiłam jeszcze jeden świecznik na dwie świeczki. Wcześniej pomalowałam go już w kolorze pudełka z baletnicą, więc nie dałoby rady nakleić serwetek. A że nie chciało mi się go przemalowywać to zrobiłam wzorki pastą strukturalną za pomocą szablonów.

Kolor wyszedł ciekawy pastelowy zielony, a efekt jest taki:




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)