sobota, 14 marca 2015

Jak zrobić kartkę wielkanocną ?

Kartki robi się bardzo szybko więc udaje mi się je robić, kiedy mój kochany synuś postanowi się pobawić 5 minut, bo tyle mniej więcej jest w stanie wysiedzieć w jednym miejscu lub gdy biega z pokoju do pokoju i nie wymaga to mojej większej uwagi.
 
Zrobiłam siedem kartek wielkanocnych i 2 urodzinowe.
 
 

 
 
Do zrobienia takich kartek potrzebne mi było:
 
- papier wizytówkowy lub blok techniczny
- kawałek kartonu, opakowanie po ryżu
-tektura falista
- tasiemki i koronki
- ołówek, pisak do płyt, nożyczki
- klej magiczny i/lub taśma dwustronna
- kwiatki filcowe
- kartonik po czekoladkach wielkanocnych, z których powycinałam zajączki
- można użyć także cekiny, brokat
 
 

 
Kartki przecięłam wzdłuż na połowę i każdą złożyłam. W ten sposób powstała baza do ozdabiania o wymiarach ok 10/15 cm.
Jajeczka powycinałam z kartonika po ryżu i poprzyklejałam dłuższe tasiemki, które potem obcięłam wkoło jajka.
Z kartonu wycinałam małe kwadraciki i przyklejałam np. pod jajka, żeby trochę odstawały od kartki.
 
Napis Wesołych Świąt zrobiłam tak: napisałam w Wordzie w wybranym przeze mnie stylu, przepisałam na kartkę. Następnie tył zamalowałam ołówkiem. Przyłożyłam do kartki stroną zamazaną ołówkiem i długopisem poprawiłam napis. Ołówek odbił się na kartce, wtedy poprawiłam pisakiem do płyt.
 
z przodu
z tyłu
  
 
Resztę widać na zdjęciach, można wycinać i przyklejać klejem lub taśmą dwustronną według swoich upodobań.
 
 
Poniższych za żadne skarby nie mogłam obrócić
 
 
 
Kartka dla babci zrobiona przez córkę wygląda tak:
 
 
 I jeszcze wspomniane na początku kartki urodzinowe, które już dotarły do jubilatów:) :
 
 

 Zapraszam do oglądania i komentowania !!
 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)