piątek, 20 marca 2015

Papierowe ozdoby wielkanocne - zajączki z papieru

Jak wspomniałam w poprzednim poście dzisiaj będzie o ozdobach papierowych, które jak na razie udało mi się zrobić. Jakiś czas temu dostałam w prezencie gazetkę Hobby, która musiała swoje odleżeć, żebym znalazła na nią czas, a jak już znalazłam to od razu wzięłam się do pracy. Miałam małe utrudnienia, ponieważ w pobliskim miasteczku nie posiadają kalki w sklepach papierniczych i musiałam odrysowywać na oknie szablony. Ale dałam radę :)

Zrobiłam jeden stroik wielkanocny, do którego użyłam:

- brystol
- wstążeczki
- guziki
- opakowanie po Rafaello
- farby, klej, nożyczki, ołówek
- coś, czym wypełniłam środek (nie wiem jak to się nazywa)
- dodatkowo kupiłam dwa kurczaczki, plastikowe bazie, 
- zrobionego zajączka z masy solnej







Jest to bardzo skromna wersja, ale można też powrzucać czekoladowe jajeczka, ciasteczka, czy co komu przyjdzie na myśl

Pudełko pomalowałam na fioletowy, pozostałość po herbaciarce z lawendą. Zajączki powycinałam i posklejałam, na szyi zawiązałam wstążeczki, przykleiłam oczy guziki i przykleiłam do pudełka z dwóch boków. Z przodu i z tyłu przykleiłam papierowe jajka, zrobione wcześniej w innych celach.
Środek wypełniłam jak widać na zdjęciach.

Drugą ozdobą są przeurocze zajączki, również z tej gazetki. Napewno zagoszczą na moich szafkach, kiedy w końcu uda mi się zrobić porządek, ale zrobimy ich więcej razem z córką i pewnie synek też się przyłączy, żeby nie było zbyt nudno :) Do środka także można wrzucić coś małego. U nas czekoladowe jajka byłyby bardzo ryzykowne, bo w mgnieniu oka zostały by tam same papierki ;)


Dziękuję za uwagę i zapraszam na inne posty :)

2 komentarze:

  1. Świetne te zajączki bardzo pomysłowe, zapraszam także do mnie:) http://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, to prawda idealne do czekoladowych jajeczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)