poniedziałek, 30 marca 2015

Podkładki pod kubki z sowami

Po raz kolejny zrobiłam podkładki pod kubki z sowami. Tym razem w trzech kolorach czerwonym, niebieskim i postarzane patyną i te ostatnie robiłam pierwszy raz. W pierwszej koncepcji były beżowe, ale jak to mówią kobiet zmienną jest ;)





Podkładki pomalowałam na biało farbą akrylową,następnie nakleiłam serwetki klejem do decoupage i pomalowałam tło. Polakierowałam górę i spód. Po dokładnym obejrzeniu okazało się, że boki nie są ładne, bo trochę farby się tam naniosło więc pomalowałam je w kolorze tła. W trakcie malowania tył lekko się przybrudził na brzegach więc postanowiłam go zamalować na kolor  polakierowałam.

Beżowo-postarzane zostawiłam drewniane




Do czerwonych podkładek wymieszałam białą farbę z brązową i wyszedł taki wrzosowy/różowy - zawsze mam problem z określeniem tych odcieni.


Do niebieskich podkładek pomieszałam biały z niebieskim i wyszedł taki błękitny:


Dziękuję za uwagę :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)