poniedziałek, 2 marca 2015

Puszki po herbacie

Ostatnio stałam się zwolenniczką sypanej herbaty i czasami kupuję ja w metalowych puszkach. Postanowiłam jedną z nich ozdobić w motywie wielkanocnym, druga stoi na lodówce jako puszka do herbaty.

Puszkę wielkanocną najpierw pomalowałam na biało farbą akrylową, następnie nakleiłam serwetki metodą decoupage, pomalowałam rogi zieloną farbą, całość pokryłam brokatem. Wieczko natomiast pomalowałam na zielono i nakleiłam na nie kwiaty wycięte z tasiemki, wkoło nakleiłam złote cekinki i gotowe :)
 
 

Puszkę na herbatę również pomalowałam na biało, jest to właściwie pierwszy etap każdej pracy, ponieważ wtedy najlepiej widać wzór z serwetki. Dodałam brązowe kropki, nie są idealne bo robione pierwszy raz :) Wieczko natomiast pomalowałam na brązowo i dodałam białe kropki.
 



Niektóre kropki przy lakierowaniu troszkę się zabrązowiły, jak później odkryłam była to wina złego lakieru. Używałam na początku lakieru olejnego, jednak najlepszy jest lakier akrylowy, ponieważ nie rozmazuje farb, ale także jest bezzapachowy i pędzel zmyje się wodą.
W osobnym poście opiszę jakie narzędzia i materiały są niezbędne, aby rozpocząć pracę ze stosowanymi przeze mnie metodami zdobienia przedmiotów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)