poniedziałek, 2 marca 2015

Serca na Dzień Babci i Dziadka

Razem z zestawem startowym kupiłam też 3 duże serca, ponieważ zbliżał się Dzień Babci i Dziadka...Nie wiedziałam czy coś mi z tego wyjdzie, ale kupując przez internet zawsze biorę więcej, ponieważ jak wiadomo często przesyłka jest droższa od towaru.
 
Wyszło jednak fajnie, bo Babcie i Dziadek byli zadowoleni. Zdjęcie na każdym sercu jest naklejone, nie robiłam transferu, ponieważ jeszcze wtedy nie byłam na to przygotowana, ale też nie było takiej potrzeby. Jeden minus w tych serca jest taki, ze mogłam użyć troszkę większe i kolorowe zdjęcie.
 
 A oto efekty:
 
Serce dla Dziadka pomalowane w cegiełkę za pomocą szablonu z książeczki córki, ozdobione cekinkami i kokardka.

 
 Serce dla Babci ozdobione elementami z serwetek oraz cekinami i kokardką. Brzegi serca pomalowałam brązową farbą akrylową za pomocą pędzelka gąbkowego.

 
 Serce dla drugiej Babci było wizją córki, która zażyczyła sobie kropki wycięte z serwetki, podobnie jak serduszka. Później dodałam jeszcze złote cekinki wokół zdjęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)