niedziela, 1 marca 2015

Tak to się zaczęło...

Ten rok rozpoczęłam od zakupu zestawu startowego decoupage i obejrzenia mnóstwa filmików o wykonywaniu rękodzieła i tak zrodziła się moja pasja do tworzenia moich "robótek" :)
Nie powiem, że jest to tanie hobby, ale niektóre rzeczy starczają na bardzo długo...
Przedmioty ręcznie wykonane są idealnym prezentem na każdą okazję, dla mnie tym bardziej są cenne, bo w wykonanie wkłada się dużo serca i są robione specjalnie dla konkretnej osoby!!!
 
 
Dodatkowo latem miałam okazję zobaczyć proces szycia na maszynie z bliska i przekonać się, że nie jest to wcale takie trudne, udało mi się nawet uszyć kilka prostych rzeczy, takich jak poduszka, sukienka dla lalki, a nawet torebkę dla córki. Kolejnym krokiem było obszycie zasłon do pokoju. Jak na pierwsze razy wyszło całkiem nieźle.
 
 
Tym właśnie pasjom chcę poświęcić tego bloga, aby był on zbiorem moich prac, a jednocześnie stanowił inspiracje i zachętę dla każdego, kto także ma ochotę spróbować swoich sił :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)