środa, 8 kwietnia 2015

Szklany wazon decoupage

W dzisiejszym poście chcę zaprezentować szklany wazon ozdobiony metodą decoupage. Wazon należy do Teściowej, dostała go kiedyś w prezencie i nadszedł czas na jego metamorfozę, więc zrobiłam co mogłam :) Niestety nie zrobiłam zdjęcia przed malowaniem.


Wazon pomalowałam na biało, następnie poprzyklejałam klejem do decouage kwiaty powycinane z serwetek. Na tym etapie skończyła mi się biała farba, a ta którą kupiłam (akrylową do ścian) się nie nadawała więc wazon przez święta stał i nawet już ozdabiał. Po świętach przemalowałam go na taki delikatny kolor trudny do nazwania ;) Po bokach ozdobiłam go wzorkami przy użyciu szablonów i pasty strukturalnej. Na koniec oczywiście polakierowałam lakierem akrylowym.







Dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)