środa, 27 maja 2015

Świecznik i inne nagrody w moim candy

Witam wszystkich moich czytelników i obserwatorów:) Na początku chciałam podziękować Wam za to że jesteście i "powiedzieć", że jest mi baaaardzo miło czytać komentarze, które zostawiacie pod moimi postami.
Dzisiaj za dużo nie pokażę, bo mam dużo prac rozpoczętych, które zamierzam skończyć jak najszybciej i wtedy na pewno je zaprezentuję:)

Chcę pokazać, co dostała ode mnie zwyciężczyni mojego candy Ania Wojnar. Wiem, że już dostała dlatego piszę tego posta.

W paczce było coś zrobionego przeze mnie, czyli świecznik, 20 serwetek z mojej kolekcji, kilka wstążeczek, koronka, cekinki, drewniane kulki i czekolada :)




Z tego co wiem nowa właścicielka tych rzeczy jest zadowolona i mnie też to bardzo cieszy :)


5 komentarzy:

  1. Fajne prezenciki przygotowałaś dla Ani:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezencik fantastyczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak, mam te wszystkie cudeńka! :) a to, że jestem "zadowolona" to mało powiedziane - jestem wprost zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy przygotowałaś,świeczniki cudne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)