niedziela, 29 listopada 2015

Świątecznie i nie tylko:)

Witam w ostatnią listopadową niedzielę:) 

Już za 2 dni grudzień, a to oznacza, że pora zacząc poważnie myślec o świętach... ja już od jakiegoś czasu miałam w planach zrobienie pierniczków i dzisiaj właśnie doszło to do skutku:) Oczywiście nie robiłam ich sama...miałam dwóch wspaniałych pomocników także praca poszła raz dwa:)


Dzisiejszy post będzie trochę zbieraniną moich ostatnich wytworów, ponieważ nie ma o czym pisac osobnych postów. Poniżej znajduje się kocyk, który zrobiłam dla lalki Klarci, z którą śpi moja córka:) Oczywiście jest trochę koślawy, ale to nadal moje początki z szydełkiem...
 

Ostatnio jeszcze naszło mnie na szycie...co prawda nie wyszło mi to co miałam w planach więc na pocieszenie uszyłam takie świąteczne serduszko, które wypchałam wsadem z poduszki :)


To tyle na dzisiaj, bo już się obudził mój synek:) 
Życzę wszystkim miłej niedzieli:)

4 komentarze:

  1. Pierniczki śliczne i apetyczne:) Serduszka urocze, kocyk dla lali fajny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Cos czuje ze te pierniczki moga zniknac przed świętami ;)

      Usuń
  2. Wszystko swietne. Dla kazdego cos jest i sliczny kocyk i serducho do przytulenia i tak smakowite ciacha. Mniam, mniam... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka uszyłaś. A pierniczki rewelacyjnie ozdobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)